Midsommar

hejsan på er alla.
Idag är det ju midsommar. min favorit dag på året eftersom det finns blommor överallt, och ni som känner mig vet att jag är väldigt alergisk mot blommor och allt annat som växer ute.. Inte särskilt överaskad att solen inte lyser häller. Det är nästan aldrig fint väder på midsommar,men det har inte regnat än iallafall. Men jag ska inte klaga mer nu, det kommer nog att blir en bra dag:)

Jag har lite och göra idag så får se hur mycket det blir uppdaterat här.
Ska bl.a ut och leta efter lite vita blommor till en kranns, venne om jag kommer kunna ha den. Men det är kul och göra dom;)

Hejdå så länge:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Hej ja heter linnea och är 14 år, dett är min blogg(:




RSS 2.0